Jäsenyys ja jäsenedut

Jäsenedut Kittilässä 2023

• Tunturikaluste -15 % lasten kalusteista
  • Lumitähti -15 % lahjatavara ja sisustustuotteista (ei koske Hyötylän Käsityöpajan tuotteita)
  • Ravintola Ämmilä  14 € lounaspöytä ma-la
  • Tonttula - 10 % Tonttulan aktiviteeteista, varataan verkkokaupasta koodilla MLL
  • Cafe Bar & Kota Ruokatuotteet - 20 %
  • LeviBowling Päiväkeilaus 15 €/rata, Hohtokeilaus 25 €/rata, kenkävuokra 2 €/rata
  • Hotelli Panorama, Hotelli K5 ja Cafe Spiella - 10 % ravintolapalveluista (ei koske alkoholia ja alennus ei ole voimassa jouluna, uutena vuotena tai pääsiäisenä)
  • Bistro K5 Levi lounas 10,4 €
  • Aslakin Liike -10 % kausikorteista
  • Tiinan herkku lounas hintaan 12,7 €
  • Break Sokos Hotel Levi aamiainen 17,50 €, Coffee House -10 % (ei alkoholituotteet), Grill it! Levi -10 % (ei alkoholituotteet)

Muista hyödyntää myös pitkä lista valtakunnallisia etuja jotka löydät osoitteesta www.mll.fi/jasenyys/jasenedut

Liity jäseneksi nyt!

Tule mukaan toimintaan ja tuet samalla paikallista työtä lasten- ja lapsiperheiden hyväksi. Liity nyt MLL:n jäseneksi, hyödyt samalla monista rahanarvoisista jäseneduista niin valtakunnallisesti kuin paikallisestikin!

Jäsenmaksut:

• Aikuinen 25€/ vuosi